سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اتحاد بنار آب شیرین   -  شاهین چغادک

جمعه  94/12/14

ساعت 15

ورزشگاه چغادک





تاریخ : جمعه 94/12/14 | 6:4 صبح | نویسنده : بنارانه | نظرات ()

اتحادخبر: از سری مسابقات لیگ دسته سوم کشور، پرسپولیس برازجان در ورزشگاه تختی بندر عباس به مصاف تیم خلیج فارس خونسرخ رفت و علی رغم شایستگی برد شیرین خارج از خانه را در دقیقه 94 با یک تساوی ارزشمند، عوض کرد. به گزارش خبرنگار ورزشی اتحادخبر؛ پرسپولیس که با ترکیب جاوید غلامرضا پور، رضا فرهمند، عباس رضایی،ایمان مرادی، حسین غلامی...

اتحادخبر- محمدرضا کمالی: از سری مسابقات لیگ دسته سوم کشور، پرسپولیس برازجان در ورزشگاه تختی بندر عباس به مصاف تیم خلیج فارس خونسرخ رفت و علی رغم شایستگی برد شیرین خارج از خانه را در دقیقه 94 با یک تساوی ارزشمند، عوض کرد.


به گزارش خبرنگار ورزشی اتحادخبر؛ پرسپولیس که با ترکیب جاوید غلامرضا پور، رضا فرهمند، عباس رضایی،ایمان مرادی، حسین غلامی، رحمن انصاری،حسن احمدی،حسن فلسفی،(93 غضنفری)اسفندیار کرمی،وحید رضایی( 82 رضا دهقان) علی نگهبان( 40 پژمان بهرامی نژاد) پا به میدان گذاشت و با یک بازی خوب و منطقی در دقیقه 37 با ارسال فلسفی از روی نقطه کرنر و توسط عباس رضایی مدافع پیش تاخته خود،به گل رسید و نیمه اول را به پایان رساند در شرایطی که دقیقه 40 با ضربه آرنج بازیکن بندرعباس به صورت ایمان مرادی بازیکن تیم خلیج فارس خون سرخ 10 نفره شد و با به ثمر رساندن گل پرسپولیس، جنگ دوم خود را با تیم داوری آغاز کرد.

علیرغم شایستگی  و مدیریت بازی از سوی سرمربی فنی و با دانش خود  آقای مجید طباطبایی در دقیقه 94 با گرفتن خطای 6 ثانیه گلر پرسپولیس و شروع ضربه کاشته قبل از سوت داور گل تساوی را دریافت کردند.

با توجه به دیر بسته شدن تیم ولی توانایی جوانان و کادر فنی امیدواریم این تیم جایگاه واقعی خود راپیدا کند.
رسول پور آزاد- علی پری غنچه و حسین مالک ،غایبان پرسپولیس بودند./ص





تاریخ : چهارشنبه 94/12/12 | 6:5 صبح | نویسنده : بنارانه | نظرات ()

اتحاد بنار آب شیرین     -       پاس گناوه

یک شنبه 9 اسفند 1394

ساعت :   14:45

 برازجان -  ورزشگاه تختی





تاریخ : شنبه 94/12/8 | 9:52 عصر | نویسنده : بنارانه | نظرات ()

مسابقات لیگ دسته اول استان بوشهر
چهارشنبه 28/11/94 ورزشگاه شهید احمدزاده بندر ریگ
بنار آبشیرین 1(مالک زمانی) استقلال بندر ریگ 0
بازیکنان بنارآبشیرین:میلاد حسین پور،رضا جعفری،حسن زمانی،احسان سلطانی،مالک زمانی،باقرباقری،جعفرجعفری، غلامعلی زمانی،امیرخزایی،غامحسین عوضی،مظاهر نوشاد
بازیکنان ذخیره:محمدرضا باقری،شهرام سلیمی،حیدر نامدار،علی بوشباش،جعفرعباسی،غلامحسین کرمپور،محسن گرگین
سرمربی:غلامحسین زمانی سرپرست:مسعود شجاعی مدیرعامل:قاسم شجاعی

دراین دیدار درنیمه اول با آنکه دوتیم با بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند ولی چند موقعیت خوب نصیب استقلال بندر ریگ شد که با درخشش دروازه بان بنار ناکام ماندند.درنیمه دوم استقلال فشار خود را روی دروازه بنار بیشتر کرد و فرصتهای مناسبی را ازدست داد تا بالاخره در دقیقه 87 مالک زمانی برای تیم بنار گلزنی کرد.

دقیقه 7ضربه کرنر را بازیکن استقلال با بی دقتی به بیرون زد تا خطر از بیخ گوش بنار بگذرد.دقیقه12 باز ضربه کرنر سانتر شده توسط بازیکن استقلال را بازیکن حریف به زیبایی با ضربه سر نواخت که دروازه بان بنار توپ را از زیر طاق بیرون کشید.دقیقه25 طی یک رفت و برگشت درون محوطه جریمه دوبار توپ توسط دروازه بان بنار دفع شد.دقیقه30 توپ ارسالی توسط حسن زمانی را نوشاد در یک موقعیت تک به تک به دروازه بان استقلال زد و بعد آن برروی دروازه بان مرتکب خطا شد.دقیقه46 مهاجم استقلال با دروازه بان بنار تک به تک شد و توپ را با بی دقتی به بیرون زد.دقیقه51 احسان سلطانی به خاطر خطا کارت زرد دریافت کرد.دقیقه60 توپ رها شده از دستان دروازه بان استقلال را مدافعان دفع کردند.دقیقه 67 شهرام سلیمی بجای باقر باقری وارد زمین شد.

دقیقه 70 جعفر جعفری به خاطر خطا کارت زرد دریافت کرد.دقیقه 74 پاس غلامحسین عوضی را غلامعلی زمانی به خاطر کنترل اشتباه از دست داد.دقیقه80 محمدرضا باقری بجای مظاهر نوشاد وارد زمین شد.دقیقه85 حیدر نامدار بجای جعفر جعفری وارد زمین شد.دقیقه 87 سانتر محمدرضا باقری ازروی نقطه کرنر با ضربه سر مالک زمانی و با برخورد با مدافعان به گل تبدیل شد.دقیقه 90 حیدر نامدار به خاطر خطا کارت زرد گرفت.





تاریخ : جمعه 94/11/30 | 11:41 صبح | نویسنده : بنارانه | نظرات ()

از سری مسابقات لیگ دسته اول استان بوشهر 

اتحاد بنار آب شیرین     -     استقلال بندر ریگ  

چهار شنبه  28/ 11 94

ساعت     14:45

استادیوم ورزشی بندر ریگ

 





تاریخ : سه شنبه 94/11/27 | 11:8 عصر | نویسنده : بنارانه | نظرات ()

به مناسبت دهه فجر،باهمکاری پایگاه مقاومت بسیج شهداء،شورای اسلامی و دهیاری بنارآب شیرین و ورزشکاران، مسابقات ورزشی برگزار گردید.

این مسابقات صبح جمعه 23/11/94 از حدودساعت 7 صبح در زمین خاکی روستای بنار آب شیرین انجام شد.
در ابتدا با صبحانه از ورزشکاران پذیرایی شد،سپس توسط داوران قرعه کشی و گروه بندی مسابقات انجام شد و مسابقات آغاز گردید.یکی از مسابقات،مسابقه پنالتی بزرگسالان بود که برگزاری آن برعهده آقایان غلامحسین زمانی و جواد سلیمی بود.برای شرکت در این مسابقه 30 تیم سه نفره حضور داشتند که پس از ساعتها رقابت برندگان مشخص شدند.
یکی دیگر از مسابقات،مسابقه پنالتی نوجوانان بود که با شرکت 11 تیم سه نفره برگزار شد.اجرای این مسابقه برعهده آقای احمد رستمی بود.درقسمتی دیگر از زمین فوتبال برنامه های فرهنگی برای نونهالان و خردسالان توسط آقای صفر باقری درحال اجرا بود.یکی دیگر از مسابقات،مسابقه جذاب ونفسگیر طناب کشی بود که با شرکت 6تیم ده نفره اجرا شد.(غیبت عزیزاله زمانی، قهرمان ادوار گذشته این مسابقه حایز اهمیت بود.)

برندگان مسابقه پنالتی نوجوانان:
تیم اول:ابراهیم ابراهیمی فرزند امان اله،عباس شجاعی فرزند حسین،علی جعفری فرزند مندنی
تیم دوم:علی آذرنیوار فرزند مرتضی،محمدسلیمی فرزند جلیل،محمد حسین نژاد(نوه علی آذرنیوار)
تیم سوم:محمد رضایی فرزند احمد،عبدالعلی نوشیروانی فرزند حسین،حسن امیدی زاده(عوضی) فرزند عوض

 آماری از مسابقه پنالتی بزرگسالان:
- تیم اول از 25ضربه پنالتی 16 گل زد و 9تا را خراب کرد.
- تیم دوم از 19ضربه پنالتی 13 گل زد و 6تا را خراب کرد.
- تیم سوم از 17 ضربه پنالتی 14گل زد و 3تا را خراب کرد.

نفرات برتر در ضربه پنالتی:
1.جابر تماری 7گل از 10 ضربه
2.احمد رستمی 6گل از 8 ضربه
3.امین امیدنژاد 6گل از 9ضربه
پدیده این دوره:نعمت زمانی 4گل از 4ضربه

دروازه بانان برتر:
1.امین امیدنژاد از 23ضربه 8 توپ را مهار کرد،9گل دریافت کرد،6 توپ از کنار دروازه او به بیرون رفت(تیم او قهرمان شد)
2.باقر باقری از 16 ضربه 5 توپ را مهار کرد،10گل دریافت کرد،1 توپ از کنار دروازه او به بیرون رفت(تیم او سوم شد)
3.شکراله سلیمی از 21ضربه 4توپ را مهارکرد،12گل دریافت کرد،5 توپ از کنار دروازه او به بیرون رفت(تیم او دوم شد)

برندگان مسابقه طناب کشی:
حسین نوشیروانی،سلیمان کهنسال،محسن نوشیروانی،ابراهیم نوشیروانی،یداله کهنسال،روح اله کهنسال،کرامت رضایی،عباس بی باک،محمدرضا بی باک،میثم کهنسال

برندگان مسابقه پنالتی بزرگسالان:
تیم اول:عبدالرضا باقری،امین امید نژاد،محسن زمانی
تیم دوم:جعفرعباسی،شکراله سلیمی،احمدرستمی
تیم سوم:حسین نوشیروانی،هوشنگ عوضی،باقر باقری

بهترین دروازه بان:امین امیدنژاد
بهترین پنالتی زن:جابر تماری       .





تاریخ : یکشنبه 94/11/25 | 8:59 عصر | نویسنده : بنارانه | نظرات ()

یکشنبه94/11/18

ورزشگاه تختی برازجان
مسابقات دسته اول استان بوشهر
بنارآبشیرین2(مدافع حریف دقیقه26، غلامعلی زمانی دقیقه90)خلیج فارس برازجان1 (دقیقه53)
بازیکنان بنار:محمدرضا طوسی،رضا جعفری،احسان سلطانی،امیر خزایی،غلام عوضی،باقرباقری(حیدرنامدار75)، غلامعلی زمانی،محمدرضا باقری(محسن گرگین70)،مالک زمانی،جعفرجعفری (شهرام سلیمی83)،مظاهر نوشاد
بازیکنان ذخیره :میلاد حسین پور،حسنعلی زمانی، جعفرعباسی،عادل تماری
سرمربی:غلام زمانی ، سرپرست:مسعود رضایی ، مدیر عامل:قاسم شجاعی
اولین دیدار بنار ابشیرین در مسابقات دسته اول لیگ استان یکشنبه 18/11/94درحالی برگزار گردید که تیم بنار درنبود چندین بازیکن اصلی خود با ارئه ی یک بازی خوب مخصوصا در نیمه دوم توانست بازی را با حساب 2بر1 به سود خود به پایان برساند.

شرح بازی:

در نیمه اول بازی و در دقیقه 36از روی فرار زیبا و سماجت مالک زمانی از جناح چپ و رسیدن به دروازه خلیج فارس توپ را به پای مدافع حریف زد تا گل اول بنار به این صورت شکل گیرد.در دقیقه 53ضربه آزادی را که بازیکن خلیج فارس روی دروازه بنار فرستاده بود،در حالی که دروازبان بنار می توانست به سادگی توپ را دفع کند ولی توپ از دستش رها شد و گل تساوی برای تیم خلیج فارس به راحتی بدست آمد ،تا بازی در دقیقه53به تساوی مبدل شود. در دقیقه 68 مدافع خلیج فارس در محوطه جریمه مظاهر نوشاد را با خطا سرنگون کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. پنالتی را نیز جعفر جعفری به تیر عمودی دروازه حریف زد تا این فرصت طلایی هم مثل یکی دو فرصت دیگر از دست رفته باشد.در حالی که هر دو تیم به یک امتیاز راضی شده بودند در دقیقه90از روی پاس محسن گرگین،غلامعلی زمانی با دروازبان حریف تک به تک شد و او نیز از روی تجربه خود، با یک ضربه فنی و عالی، شاکری دروازبان حریف را تسلیم کرد تا گل دوم بناربه زیبایی به ثمر برسد،و در نهایت بازی با حساب 2بر1 به سود بنار به پایان برسد.

 





تاریخ : شنبه 94/11/24 | 8:2 صبح | نویسنده : بنارانه | نظرات ()

فوتبال لیگ دسته اول استان بوشهر

یک شنبه 18 بهمن 94        ساعت 14:45

 استادیوم ورزشی برازجان

 تیم فوتبال بنار آب شیرین   -   تیم فوتبال خلیج فارس برازجان  






تاریخ : یکشنبه 94/11/18 | 6:27 صبح | نویسنده : بنارانه | نظرات ()

فوتبال لیگ دسته اول استان بوشهر

یک شنبه 18 بهمن 94        ساعت 14:45

 استادیوم ورزشی برازجان

 تیم فوتبال بنار آب شیرین   -   تیم فوتبال خلیج فارس برازجان 





تاریخ : شنبه 94/11/17 | 7:45 صبح | نویسنده : بنارانه | نظرات ()

جمعه 94/11/2

زمین چمن سپاه برازجان

دیدار دوستانه ساعت9:30صبح
بنارآبشیرین2 (باقرباقری، امیرخزایی)    -   پرسپولیس وحدتیه   1
بازیکنان بنار:حیدرنامدار (دروازه بان)، عباس رضایی، احسان سلطانی،حسنعلی زمانی(رضا ذره پرور)، عادل تماری، علی غفاریان (میلاد حسینپور ( دروازه بان )، محمدرضاباقری، حسن زمانی،محسن گرگین، امیر خزایی، باقرباقری(غلامحسین عوضی)
سرمربی:غلامحسین زمانی   /  مدیرعامل:قاسم شجاعی
 این دیدار دوستانه که بیشتر با برتری بنار دنبال شد، نیمه اول بدون گل به پایان یافت . در نیمه ی اول ، ضربه ی زیبای عادل تماری که به زیر تیرک افقی برخورد کرده بود، از خطرناکترین صحنه ی نیمه ی اول بود.
در نیمه دوم هم، بیشتر توپ در اختیار بازیکنان بنار بود و پس از خراب کردن موقعیت های مناسب، بالاخره باقرباقری در حال تک به تک توپ را از روی سر دروازبان وحدتیه به گل اول بنار بدل کرد ولی بلافاصله پس از این گل، از روی غافلگیری مدافعان ، تیم بنار گل تساوی را دریافت کرد . به دنبال آن در دقایق اضافی بازی از روی سانتر غلامحسین عوضی از سمت راست، با اشتباه دروازبان وحدتیه، و قرار گرفتن توپ بر روی سر امیر خزایی،  وی گل دوم بنار را به ثمر رساند و در نهایت بازی با نتیجه2بر1به پایان رسید.
حسنعلی زمانی




تاریخ : یکشنبه 94/11/4 | 8:16 صبح | نویسنده : بنارانه | نظرات ()
.: Web Themes By Akj :.