سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلام





تاریخ : پنج شنبه 90/10/15 | 5:55 عصر | نویسنده : بنارانه | نظرات ()

تعدادی ازدوستان مشکلات وایرادات بنارانه را ازطریق دوستی منتقل کرده اند ازجمله : تاخیر دربه روز رسانی ومعتقدند که کف گیر بنارانه به ته دیگ خورده ودیگرمطلب خوب وجذاب ندارد. عکس ها ومطالب ارسالی آقای مسلم جعفری تنوع وجذابیت خاصی به وبلاگ می داد که دیگر خبری از آن هم نیست.  ورزشکاران می گویند بعدازبردها وقتی با موتور به خانه می رسیدیم، گزارش آن رادر وبلاگ می دیدیم ولی بعدازدوباخت...،/گزارش بازی اول را بایک روز تاخیر وگزارش بازی دوم که خبری ازش نشد. هرانتقادی که ازمطلبی می شودآقای غلامی می نویسد به اطلاع مسؤول مربوطه خواهدرسید ولی پاسخی دیده نمی شود.  ،چندنفرنیز ازطراحی سایت برای بنارانه گفتندکه دیگروقت آن رسیده است که به کمک همکاران ودوستان بنارانه، سایت راه اندازی شود و...

پاسخ به دوستان :/درارتباط با تاخیر در به روز رسانی به عرض می رساند که بنارانه به طور میانگین هر مطلب را بیش از دو روز در اول صفحه قرار نمی دهد که دراین مورد دوستانی که با سایر سایت ها آشنایی دارند، بارها و بارها ازبنارانه تمجید کرده اند . از اوایل مهر ، اندک تاخیری پیش آمدکه عامل آن مشکل مالی بودو آن هم با هزینه ی شخصی آقای محمد رضا باقری برطرف شد و وبلاگ فعالیت خود را ازسرگرفت. درمورد این که کف گیر بنارانه به ته دیگ خورده یا نه، بگویم که این وبلاگ شخصی نیست تافقط ازیاد داشت های خودم استفاده کنم بلکه تمام سعی من براین است که همه ی دوستان در پیشبرد آن سهم داشته باشیم و به همین دلیل مطالب طبق برنامه و به نوبت ارائه می شودواین در حالی است که ازروزجمعه اول مهرماه تا امروز 21مهرماه 1390 ، بیش از 12 مطلب گوناگون در بنارانه قرارگرفته که با ذکرتاریخ درپایان هرمطلب ، قابل شمارش است. وانگهی اگر کف گیر بنارانه به ته دیگ بخورد ، همه ی ما سزاوار سرزنش هستیم که چرا برای وبلاگ روستایمان چیزی تهیه نمی کنیم.دررابطه با عکس های آقای مسلم جعفری نیز بارها و بارها خوانندگان بیان داشتند که نظرات و عکس هایی ارئه شود که در ارتباط با متن چاپ شده یا به گونه ای درارتباط با بنار باشد به همین خاطر ضمن تشکر ازآقای جعفری ، سعی داریم آنچه را در نظر ها باز می کنیم ، درارتباط با موضوع مطرح شده باشد به عنوان مثال شما وقتی در باره ی ماهی گیری مطلب می خوانید ، درنظر های مربوط به آن، عکس تعزیه قرار نگیرد. آقای جعفری می توانند وبلاگی مخصوص عکس ها داشته باشند تا ما آن را به عنوان مکمل، به وبلاگ بنارانه لینک کنیم و آن دسته از دوستان علاقمند ، بتوانند عکس های دلخواه خود را ازآن طریق ببینند. درمورد ورزشکاران و انعکاس باز ی های بنارنیز علت اصلی آن نداشتن خبرنگارورزشی است که بارها وبارها به دوستان پیشنهاد آن را داده ام ولی تاکنون کسی نپذیرفته است . هر کسی حاضر باشد گزارش بازی های بناررا برای بنارانه بنویسد ، از او ممنونیم . پس از هربازی اگر خودم کنارزمین نباشم ، باید به دوستان زنگ بزنم و خواهش کنم تا کسی حاضر شود و آن را بنویسد ویکی دوروز بعد دراختیارم قرار بدهد. آخرین بازی را نیز قراراست آقای زمانی مربی تیم بنار ، عصر پنج شنبه 21/7/90 به دستم برساند . پس می بینیم که بنارانه زمانی بی عیب خواهد بود که هرکدام از ما گوشه ای از بار آن را برداریم . درارتباط با انتقادهانیز بارها اعلام کرده ام اما بهترین روش این است که مسئولان هر بخش ، خودشان پیگیر قسمت های خودشان باشندو من فقط درج کننده ی نوشته های آنان باشم ضمن این که برخی از مسئوالن نیز معتقد هستند که فقط در برابر سوال هایی که طراح آن ها اسم واقعی خود را نوشته باشند، پاسخگو هستند. درارتباط با سایت هم ، آرزوی همه ی ماست که بنارانه به سایت تبدیل شود .برای تبدیل وبلاگ به سایت نیز باید این وبلاگ از لحاظ مالی تقویت شود . دوستانی که تمایل به ارائه ی خدمات مالی به بنارانه را داشته باشند ، می توانند از طریق آقای محمد رضا باقری اقدام کنند و مانیز میزان کمک ایشان را دربنارانه درج می کنیم. /با احترام به همه ی شما محمد غلامی





تاریخ : پنج شنبه 90/7/21 | 2:19 صبح | نویسنده : بنارانه | نظرات ()

باسلام . درارتباط با نظرجمعی از دوستان محترم و مطلب ارزشمند دوست بسیارعزیزم آقای مسلم جعفری، لازم دیدم به عرض برسانم که بدون هیچ شک وتردیدی، اولین کسی که به حمایت از بنارانه برخاست ودرهمه ی شرایط هم با پیام ها و ارسال تصاویر، رونقی به بنارانه بخشید، آقای مسلم جعفری بود. وی بخشی جدانشدنی از بنارانه بوده و هست اما درشماره ی مخصوص سالگرد وبلاگ، هدف ما علاوه بر مطالب شما، معرفی کردن دوستانی بود که مستقیماً مسئولیت بخشی از وبلاگ را پذیرفته اند. آقای جعفری باوجودی که تقریباً تمام روز به بنارانه سرمی زنند وهر بار هدیه ای نیز دارند، اما تا کنون مسئولیت خاصی را نپذیرفته اند و بخش خاصی را اداره نمی کنند. ما معتقدیم که ایشان بسیارپرانرژی و فعال هستند واگر افتخار بدهند و یکی از بخش هایی مثل ، یادنها(یادآوری خاطرات مردم قدیم) ، یا روات، یاعکس های قدیمی ، یا دنیای توپ یا....را به عهده بگیرند ، باری از دوش دیگران نیز برداشته اند . شما نیز اگر چنین کاری کنید، خوشحال می شویم . شما یا آقای جعفری حتی می توانید یک بخش به دلخواه خودتان پیداکنید و به صورت سلسله مطالبی برای ما بنویسید منتهی همان طور که قبلاً نیز بیان شده، مطالب باید در ارتباط با بنار باشد شما می توانید صحنه های جالب ازبنار پیدا کنید و عکس بگیرید و بفرستید. اگر همه با هم دست به دست بدهیم و به صورت جمعی کار بکنیم، ارزش و کیفیت کارمان بیشتر است و بهتر می توانیم روستایمان را معرفی کنیم. دست همه ی شما را به گرمی می فشاریم .

بنارانه





تاریخ : دوشنبه 90/6/14 | 9:36 عصر | نویسنده : بنارانه | نظرات ()

 الف : اول شهریور ماه 1389 به یاری خدای بزرگ وبلاگ بنارانه آغاز به کار کرد و درطول مسیر خود، دوستانی به آن پیوستند که بی هیچ مزد ومنتی ، وقت خود را برای اعتلای نام روستایشان صرف کردند. بنارانه علاوه بر عرض خسته نباشید به همه ی همکاران ، به تمامی شما که فعالیت گاهگاهی داشتید و یا به وبلاگ سرزدید و نظر و مطلب وعکس گذاشتید یا آمدید و ناشناس رفتید یا خود را معرفی کردید یا با نام مستعار مشوق ما بودیدسلام می کند و دستتان را برای همکاری می فشارد . عیب های ما هنوز زیاد است . مهم ترین مشکل ما داشتن یک خبرنگار در روستا است که تمامی اخبار را پوشش بدهد که متأسفانه از آن بی بهره بوده ایم . دراین مدت اتفاقات مهمی در سطح بنار به وقوع پیوسته که ما دیر از آن باخبر شده ایم به عنوان نمونه ، آمدن استاندار بوشهر دربنار بود که نتوانستیم آن را پوشش بدهیم .

_________________

ب : بنارانه متعلق به شخص خاصی نیست وتعلق به همه دارد. همان طورکه بنارمال همه ی ماست. پس افتخاربنارانه به عنوان خدمتگزارروستایمان این است که شماماراازنظرقلمی حمایت کنید. هرچه دارید بنویسید. خاطره، مقاله، داستان، شعر، قصه و هرچه دوست دارید. شما اگر کاغذ پاره ای بنویسید که در هیچ بخشی هم نگنجد، برای بنارانه مثل گنج است و از آن استفاده خواهد کرد. این وبلاگ جای نوشته های شماست.

__________________

پ : پژواک تنها صفحه ای است که مستقیماً از قلم یاران بنارانه نیست. بنارانه همه ی مطالبی که به قلم خودتان باشد را با افتخار بر روی صفحه ی اصلی قرار می دهد ولی مطالب برگرفته از اینترنت یا روزنامه ها یا دیگران را که شما ارسال می کنید ، به مرور زمان تحت عنوان «پژواک» منعکس می نماید .

_________________

د : دوستان نظرهایی برای ما ارسال کرده اندکه بسیاری از آنان را به نمایش نگذاشته ایم . بیشتر دوستان معتقد هستند که وقتی مطلبی دروبلاگ منعکس می شود، نظرهایی درکنارآن ارائه شود که در ارتباط با همان مطلب باشد . پس با احترام به همه ی شما ، از اول شهریور ماه، نظرهایی منعکس خواهد شد که درارتباط با مطالب مندرج در وبلاگ باشد .

_______________

ش : شهریور ماه ، اولین سالگرد ایجاد وبلاگ بنارانه است . به همین جهت قصد داریم ویژه نامه ای به همین مناسبت در بنارانه داشته باشیم . لذا از همه ی شما که این مطالب را می خوانید یا می شنوید می خواهیم که نظرات ، پیشنهادات ، انتقادات، طنز، شعریا سایر مطالب و نوشته هایی که در ارتباط با بنارانه دارید ، برای ما بفرستید .

 با احترام شورای نویسندگان بنارانه





تاریخ : جمعه 90/5/7 | 12:42 صبح | نویسنده : بنارانه | نظرات ()

دوست گرامی محمدغلامی

مدتی است که ازآغازکارارزشمندتان درراه اندازی وبلاگ بنارانه می گذرد. باوجودی که ازابتدای راه اندازی وبلاگ همانندتمامی هم ولایتی ها، ازبنده نیزجهت همکاری دعوت به عمل آمد، متأسفانه به علل مختلف ازجمله تنبلی وکاهلی درقلم به دست گرفتن وخط خطی کردن ِ دل پاک وسفیدبرگه هاموفق نشده ام مطلبی درخوربرایتان ارسال دارم امّااکنون باعزمی راسخ سربرآن دارم تاحداقل هفته ای یک یادومطلب اعم ازخاطره، داستان، شعر، طنزیاپیشنهادبرایتان ارسال نمایم. امیداست که بتوانم درمسیراعتلای نام زادگاهم وشناساندن هرچه بهترآن به دیگرانسان هامثمرثمرباشم.

باتشکراحمدزمانی

 

دوست نازنینم آقای احمدزمانی

بناربه وجودارزشمندشما افتخارمی کند. وجودنازنینی که تاکنون منشأخدمات فراوانی برای سرتاسراستان عزیزبوشهربوده وخواهدبود. ازاینکه باوجودوقت کم، آستین همت بالازده وبرای اعتلای نام بناربرخاسته اید، به خودمی بالیم. خداوندبزرگ یارت باد!     محمدغلامی      

 





تاریخ : جمعه 89/12/13 | 12:41 صبح | نویسنده : بنارانه | نظرات ()

ازروزی که وبلاگِ بنارانه آغازبه کارکرده تاامروز، چندماه می گذرد. دراین مدت مسائل ومطالب متنوعی درآن آمده است . علت اصلی که مطالب رابه ترتیب شروع نکردیم وچندموضوع مختلف راهم زمان دردستورکارقراردادیم، رعایت حوصله ی خوانندگان این وبلاگ بود. ما می توانستیم ازپیدایش بنارآغازکنیم وبه ساکنان آن بپردازیم آنگاه، تیره های مختلف مردم رامعرفی کنیم، به سراغ فرهنگ برویم، بهداشت رابررسی کنیم ودریک کلام موضوعی رابه پایان برسانیم وبعدازآن به موضوع بعدی بپردازیم امااحساس کردیم که دراین روش ، تنوعی وجودنداردوباعث خستگی می شودوبسیارتخصصی می گردد. به همین دلیل، همه ی مواردرا باهم وبه صورت نامنظم مطرح کردیم تاشماهم راحت تربتوانید همکاری کنید.اما مطالب راپس ازآوردن دروبلاگ، دسته یندی کرده وهرچیزرادرپوشه ی خاص خودقراردادیم تاهرزمانی که شمایاآیندگان به هرموضوعی که خواستند، به راحتی دست بیابند.آنچه امروزدوباره مطرح می کنیم این است که زمانی این وبلاگ پربارخواهدشدکه همه ی مادست به دست هم بدهیم ووبلاگمان رایاری کنیم. برای این کار، تخصص خاصی نیازنیست. قلم برداریدوهرچه دلتان می خواهدبنویسید. ازهرچه دوست دارید. آداب ورسوم ، خاطرات، بازی های قدیمی، بهداشت دربنار، آب، تیره های مردم بنار وهزاران موضوع دیگر. شمامی توانید بنویسید. خودتان رادست کم نگیرید. منتظرتان هستیم .

شورای نویسندگان بنارانه

 

 





تاریخ : سه شنبه 89/10/21 | 12:1 صبح | نویسنده : بنارانه | نظرات ()

به زودی در بنارانه  :

مشاهیر بنار  : زیر نظر قاسم شجاعی

 یاد ِ نها ( خاطرات شما ) : به پیشنهاد امرالله زاهدی





تاریخ : دوشنبه 89/7/19 | 8:0 عصر | نویسنده : بنارانه | نظرات ()

 

اگربه روند مطالبی که تاکنون دربنارانه انعکاس یافته توجه کنیم، متوجه می شویم که این وبلاگ، ضمن گام گذاشتن درمسیربنار، نظم وخاصی رانیز دنبال نکرده بلکه به شیوه ای پراکنده،مطالب راارائه داده است. هدف ماازاین کار، علاوه برتنوع برای سلیقه های گوناگون، ایجادبستری مناسب است تاشمادرهرزمینه ای ، مطلب تهیه کرده وبتوانید آن رادربنارانه منعکس کنید . مامطالب شمارابه صورت منظمی آرشیو می کنیم تابرای نسل فردامحفوظ بماند . منتظرشماهستیم.

آدرس پست الکترونیکی ما :

bonaraneh@yahoo.com

 





تاریخ : یکشنبه 89/6/28 | 1:9 صبح | نویسنده : بنارانه | نظرات ()

 

1-2/6/1389

ازخداجوییم توفیق ادب

عشق به وطن به معنای آب وخاک، شایدازروزگار یکجانشینی،همراه بشربوده ودوست داشتنش همیشه افتخار. تاآنجاکه پیامبراکرم(ص)حب الوطن من الایمان فرمودند وهمین است که همواره به زادگاه کوچک خویش که بخشی ازوطن بزرگمان ایران است عشق می ورزیم وبنا داریم به یاری خدای بزرگ درمعرفی بیشتر آن بکوشیم. آنچه ازامروز دراین اینجا مطرح خواهدشد،انعکاس چهره ی واقعی روستا، زیر عنوان های اخبار، مسائل اجتماعی،هنری،ورزشی و...می باشد. دراین راستا دستتان رابه عنوان همکاری می فشاریم وبه کمکتان نیاز داریم .

شورای نویسندگان





تاریخ : سه شنبه 89/6/23 | 1:35 صبح | نویسنده : بنارانه | نظرات ()

ازخداجوییم توفیق ادب

فرهنگ، زیرساخت زندگی است واگرکسی ازفرهنگ خودبرید، برسرشاخ، بن بریده است. درروزگارماکه خرده فرهنگ ها رفته رفته محومی شوندوما هرروزشاهد مرگ گوشه هایی ازاعتقادات خودهستیم، بیاییدهمگی باهم وهرکسی به قدر وسع خویش، نقبی به فرهنگ، آداب ورسوم، باورها،ضرب المثل ها،لالایی ها،بازی های محلی ،تاریخ وداشته های اصیل خودمان بزنیم وآنان راباانعکاس دراین وبلاگ،ماندگارکنیم .گردانندگان این وبلاگ، بدون یاری شماموفق نیستند. هرکجای دنیا باشید،

« بنارانه»منتظرشماست .

یا علی

bonaraneh@yahoo.com  

 

                                                                        شورای نویسندگان





تاریخ : شنبه 89/6/13 | 2:57 صبح | نویسنده : بنارانه | نظرات ()
.: Web Themes By Akj :.