سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت برخی اجناس در این ماه :

در تعاونی روستای بنار که در منزل حاج مصطفی زمانی دایر شده ، قیمت کارتن سه کیلویی  خرما ، بدون چسب و نایلون  30 ریال است .

در اوایل این ماه ،  کوپن قند اعلام شدو مردم با مراجعه به شرکت تعاونی سهمیه شان را گرفتند . سهمیه ی هر نفر 3600 گرم بود

در پایان این ماه نیز سهمیه ی چای اعلام شد که محل توزیع آن شرکت تعاونی زیارت بود و هر نفر 3 پاکت چای سهمیه داشت .

جمعه 2 تیر 1368 – شدیدا در روستا شایع شده که در آب رودخانه ی بنار ، غولک پیدا شده و عده ای هم مدعی شدند که موجودی سیاه رنگ را مکرر در آب دیده اند . چند روز پیش هم یک نفر از بنار سلیمانی در آب رودخانه غرق شده بود و اکنون شایع شده که پزشکان گفته اند آن بچه در آب ، به وسیله ی موجودی خفه شده است .

جمعه 9 تیر 1368 – تیم فوتبال بنار آب شیرین 1 – تیمی از برازجان 1

در این بازی هیچ کسی از بنار آمادگی بدنی و تمرین نداشت . بازی در یک نیمه برگزار شد و داور بازی ، حسینقلی زمانی بود . گل بنار از روی پاس محمد غلامی ، به وسیله ی حسین نوشیروانی به ثمر رسید و تیم مقابل نیز در دقایق پایانی بازی توانست گل مساوی را به ثمر برساند .

بازیکنان : عبدالله حقیقت (دروازه بان )- محمد غلامی ، قاسم جوکار، ابراهیم بوستانی ، حسین حسن پور(مدافعان ) – مسلم جعفری(جمشید زاهدی) ، ابراهیم خدادادی ومجید رضایی (هافبک ها) – احمد زمانی، رسول عوضی(حسین نوشیروان) و رسول زمانی(مهاجمان )

یک شنبه 18 تیر 1368 - دوش اسد صدیقی فرزند حاج علی ، با تله  یوز پلنگی گرفت . من که باورم نمی شد و احتمال می دادم مردم جانوری دیگر را با یوز اشتباه گرفته باشند ، نزد صدیقی رفتم و عصر امروز جسد بی جان آن یوزپلنگ را دیدم .

سه شنبه 27 تیر 1368 – حسینیه ی اعظم بنار که از چند مدت پیش از ته برداشته شد تا دوباره ساخته شود ، از امروز کار باز سازی آن آغاز شد . بودجه ی ساختن آن را مردم جمع کردند و هر کس هراندازه که در توان داشت ، کمک کرد . مسئولیت نظارت بر ساختن آن را نیز عبدالله رضایی و ابراهیم ابراهیمی به عهده گرفتند .

 

چهار شنبه 28 تیر 1367 – درمنزل محمد تقی باقری ، خانه ای سنگی بود که چند شکاف برداشته بود و خفاشان در وقت غروب از شکاف آن بیرون می پریدند. من از یک شکاف آن 362 خفاش را شمارش کردم که بیرون آمدند . 

منبع : دفتر یاد داشت محمد غلامی





تاریخ : یکشنبه 93/4/1 | 2:36 عصر | نویسنده : بنارانه | نظرات ()
.: Web Themes By Akj :.