سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گفتگوی آقای محمد رضا باقری دبیر ستاد یادواره ی شهدای روستاهای بنار آب شیرین وصفی آباد با رادیو بوشهر – پنج شنبه 22 اسفند 1392 -  ساعت 10 صبح

باقری : به نام خدا . محمد رضا باقری هستم دبیر ستاد یادواره ی شهدای روستای بنارآب شیرین و صفی آباد

مجری : بله خوب در خصوص این یادواره با دوستان خوب شنونده صحبت می کنید ؟

باقری : در خدمت شما هستم

مجری : خواهش می کنم بفرمایید

باقری : روستای بنار آب شیرین و روستای صفی آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان دشتستان می باشند

مجری : بله

باقری :  که در طول دوران دفاع مقدس سهم بسزایی در جبهه های حق علیه باطل در استان بوشهر داشته اند .

مجری :  کاملا درسته

باقری : به طوری که بنار آب شیرین با جمعیتی نزدیک به 500 نفر ، 81 رزمنده داشته که تقریبا سهم هر خانواده در روستا 2 رزمنده بوده و این روستا در حدود 11 جانباز الان داره و تعداد 6 نفر شهید را تقدیم انقلاب نموده که 3 نفر از این شهیدان از روستای صفی آباد می باشند .

مجری :  بله

باقری :  یادواره ای که امروز ما ان شاء الله می خواهیم برگزار ش بکنیم در راس ساعت 15 شروع می شود و تا ساعت 17 ادامه پیدا می کند .

مجری : بله

- باقری :  سخنران جلسه هم امروز جناب حجه الاسلام والمسلمین آقای موسوی نژاد نماینده ی محترم مردم در مجلس شورای اسلامی است

مجری : بله

باقری : بعد ان شاالله این مراسم هم از ساعت 15 تا 17 برگزار می شه

مجری : 3 تا 5 عصر

باقری :  بله بله

مجری :  خوب من تشکر می کنم از اطلاع رسانی شما آقای باقری دبیر ستاد یادواره ی شهدای روستاهای بنارآب شیرین و صفی آباد در شهرستان دشتستان . روز خوبی داشته باشید .

توضیح : متن گفتگو توسط بنارانه ضبط و از نوار پیاده شده است .





تاریخ : پنج شنبه 92/12/22 | 12:35 عصر | نویسنده : بنارانه | نظرات ()
.: Web Themes By Akj :.