سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به همت انجمن اهل قلم و با همکاری انجمن نوای دشتستانی برگزار شد؛

اتحاد خبر- محمد شفیعی: آئین نکوداشت محمد غلامی شاعر محلی سرای دشتستانی به همت انجمن اهل قلم اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان و با همکاری انجمن نوای دشتستانی در تالار فرهنگ برازجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اتحاد خبر؛ آئین نکوداشت " محمد غلامی " شاعر محلی سرای شهرستان دشتستان چهارشنبه شب با حضور شماری از مسئولان ، نویسندگان، شاعران و نخبگان ادبی و مردم که با رونمایی از کتاب "نام تو باران " آخرین اثر منتشر شده محمد غلامی همراه بود در تالار فرهنگ برازجان برگزار شد.

شروع این مراسم با اشعاری توسط معصومه خدادادی همراه بود و با موسیقی سه تار مجتبی مصدق و دکلمه اسفندیار فتحی ادامه پیدا کرد.

همچنین شعرخوانی ها و خواندن دوبیتی هایی از سید اسماعیل بهزادی، سیدطالب هاشمی و مهم تر از همه فرج اله کمالی، شور و هیجان وصف ناپذیری به این مراسم بخشید.

محمد باقری عضو شورای اسلامی روستای بنار آب شیرین در باره  محمد غلامی سخنرانی کرد .

نیما و غزل غلامی(فرزندان محمد غلامی) هر کدام به ترتیب به معرفی اخلاق ادبی و شیوه ی زندگی  محمد غلامی و سبک خاص ترجمه ی اشعار پدر به انگلیسی پرداختند.

در پایان فایز خوانی محمد حسن آبیار و حضور محمد غلامی همراه با سرودن اشعارش که با رونمایی از آخرین اثر منتشر شده ی خود "نام تو باران " همراه بود این مراسم با تقدیر و تشکر از محمد غلامی و اهداء جوایزی به ایشان از سوی مسئولان و شاعران محلی سرا به کار خود پایان داد./ص   با اندکی ویرایش   





تاریخ : پنج شنبه 96/4/15 | 6:7 عصر | نویسنده : بنارانه | نظرات ()
.: Web Themes By Akj :.