سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محمد  رضا باقری :
روز جمعه مورخه 13 اسفند 95 ،  گنبدجدید امامزاده محمد ترک نصب گردید ، گنبد قبلی به علت وسعت بخشیدن به اتاق صحن امامزاده تخریب شده بود، هزینه این گنبد ،  حدود ده میلیون و پانصدهزار تومان بوده که از طریق کمک های مردمی تامین شده است. این امامزاده در مجاورت روستای بنار آب شیرین و روستای صفی آباد قرار گرفته است .  

رسول باقری :

چهاردهمین دوره ی مسابقات فوتسال کارکنان زندان های سراسر کشور ، به میزبانی استان بوشهر  در حال برگزاری است . در روز 14 اسفند ، تیم بوشهر در مقابل آذربایجان شرقی در حالی با نتیجه ی 3-1 متوقف شد که نه تنها یک پنالتی روحیه بخش را از دست داد ، بلکه بیش از 11 فرصت صد در صد گل را نیز از دست داد .

15 اسفند 95 ، تیم بوشهر در مقابل خراسان شمالی صف آرایی کرد که توانست با نتیجه ی 3-2 از سد آن تیم بگذرد . این نتیجه نیز در شرایطی به دست آمد که در این بازی ، بوشهر دو پنالتی و بیش از 5 فرصت مناسب گل را  از دست داد .

آخرین بازی تیم بوشهر در مرحله ی مقدماتی در مقابل تیم یزد بود . در نیمه ی اول این بازی ، تیم بوشهر به لطف درخشش و بازی رویایی  بازیکن بناری خود رسول باقری 4 بار دروازه ی حریف را گشود اما در اواخر بازی این بازیکن با خطای دروازه بان یزد مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه بدهد و همین امر باعث شد تا تیم یزد به بازی برگردد و نتیجه را به تساوی 4-4 برساند و در نتیجه باعث حذف بوشهر در این مرحله از بازی ها بشود . در این بازی ، عادل تماری و حسین رضایی نیز برای بوشهر بازی کردند . 

یک توضیح :

هر کدام از شما  چه در بنار آب شیرین و چه در هر شهر یا روستایی  که هستید ، می توانید خبرهای مربوط به روستا ، خبرهای مربوط به  موفقیت های خودتان یا هر خبری که به نوعی در ارتباط با بنار آب شیرین یا بناری ها  باشد  را  با ذکر نام خودتان برای بنارانه بفرستید  . 





تاریخ : دوشنبه 95/12/16 | 6:19 صبح | نویسنده : بنارانه | نظرات ()
.: Web Themes By Akj :.