سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در روز جمعه مورخه 95/11/29  آب رودخانه ی حله که از کنار روستای بنار آب شیرین می گذرد بعداز سال ها طغیان نموده وسیل به راه انداخت ودشت هایی که در سر راهش بود را مشروب نمودواغلب کشاورزان وباغداران را خوشحال کرد،سیل امسال که خود را تا وسط های سیل بند نزدیک کرده بود باعث ترس ودلهره در بین بعضی از مردم روستا خصوصا افراد مسن شده بود.
سیل خساراتی هم به کشاورزان وارد نمود واغلب زمین هایی را که در سر راهش کشت شده بود از بین برد.اکثر جوانان تا پاسی از شب روی سیل بند قدم می زدندو شور ونشاط خاصی داشتند.
افراد زیادی از روستاهای همجوار و شهربرازجان به صورت خانوادگی وتفریحی از سیل بنار دیدن می کردند. البته آّب گرفتگی در اغلب شهرها وروستاهای همجوار وجود داشت و باعث قطع ارتباط بین بنارآب شیرین و آبپخش ، بنار آب شیرین وبوشهر وحتی برای مدتی اندک بنارآب شیرین  وشهر برازجان گردیده بود.
وضعیت در روستای صفی آّباد هم به همین وضع بود وآّب تا جاده بالا آمده بود واز طریق آّبنما به سمت زمین های پشت جاده منتقل می شد. آب رودخانه نزدیک ساعت دو ونیم بامداد شنبه 30 بهمن  فروکش کرد وتا روز بعد ( یک شنبه ) به صورت کامل به بستر رودخانه برگشت. و روزی بسیار شاد وخاطره انگیز برای مردم بنار رقم خورد    .




تاریخ : دوشنبه 95/12/2 | 6:47 صبح | نویسنده : بنارانه | نظرات ()
.: Web Themes By Akj :.