سفارش تبلیغ
صبا ویژن

  از هر کدام از شما که مشغول خواندن این صفحه هستید ،  خواهشمندم برای اعتلای نام روستایمان و برای نشان دادن آنچه که داریم ، در هر زمینه ای موفقیتی از فرزندان بنار سراغ دارید ، برای ما بنویسید .

آن هایی که اکنون در بنار هستند ،    کسانی که پیش از این در بنار بوده ولی هم اکنون در جاهای دیگری زندگی می کنند ، افرادی که پدران ، مادران  و یا  اجدادشان از بنار بوده و خود زاده ی مکانی دیگر اند  ، و به طور کلی ، هر کسی که به نحوی به بنار آب شیرین وصل می شود ،  همه و همه فرزندان بنار هستند  . منتظر همکاری شما هستیم .  با احترام . بنارانه

اخبار تیر و مرداد 95

1-   از 18 خرداد تا 29 تیرماه 1395 ، به مناسبت ماه مبارک رمضان ،  برنامه های قرآن خوانی و دعای افتتاح در چند مکان  از روستای بنار آب شیرین برقرار بود . این مراسم معنوی هر شب  در بنار ، در حسینیه ی اعظم ،   مسجد امام سجاد (ع) و  منزل کربلایی حسین غلامی و در برازجان نیز در منزل کربلایی نعمت الله سلیمی ،  حاج عباس زمانی و   مرحوم اردشیر شجاعی دایر بود .

2-   در اوایل مرداد ماه 1395 امان الله ابراهیمی در انجمن فایز در دشتستان حضور یافت و ضمن دیدار با اعضای آن گروه مجازی ، در آن جا به همراه تنی چند از افراد دیگر از جمله فرج الله کمالی ، به شروه خوانی پرداخت .

3-   چهارمین نمایشگاه سالانه ی هنرهای تجسمی 8 از تاریخ 5 تا 15 مرداد 95 در سالن سازمان تبلیغات اسلامی برازجان دایر شد . در این نمایشگاه ، 80 اثر از آثار  هنرمندان  دشتستانی   به سرپرستی آقای ابوالقاسم طحانیان  در معرض دید هنردوستان قرار گرفت . یکی از سوژه های این نمایشگاه ، محمد غلامی شاعر روستایمان بود که کاریکاتور ، طراحی و شعرهایش موضوع بخشی از نمایشگاه بود .

 4-   امان الله ابراهیمی شاعر روستایمان در مرداد ماه 95 به دعوت سیمای مرکز بوشهر ، به ساختمان تولید سیما رفت و اشعاری خواند تا از آن در برنامه ی شو نشینی پخش شود .

5-   دوشنبه 18 مرداد 95   ، محمد غلامی شاعر روستایمان در ساختمان تولید سیمای بوشهر اشعاری خواند که    بخشی از آن در برنامه ی شونشینی سیمای بوشهر ، در همان شب پخش گردید  .

6-   چهار شنبه 27 مرداد 95 ، یکی از غزل های محلی محمد غلامی با اجرای وی از شبکه ی استانی سیمای بوشهر در برنامه ی شونشینی پخش شد . 





تاریخ : شنبه 95/5/30 | 8:52 صبح | نویسنده : بنارانه | نظرات ()
.: Web Themes By Akj :.