سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پسره به دوست دخترش زنگ میزنه میگه: 
کجایی؟

میگه: با پدرم تو ماشین bmwش داریم میریم از بانک پول بگیریم که من برم برای اسبم پد زین بخرم بابامم میخاد فیکسای چوب اسکیاشو عوض کنه 
تو کجایی عزیزم؟

پسره میگه: تو همین اتوبوسی که تو هستی، خواستم بگم پول بلیط رو من حساب کردم تو نمیخواد بدی

 ***************

خدایا ازت تشکر میکنم که مثل ربیع الاول و ربیع الثانى ، جمادى الاول
و جمادى الثانى
دیگه رمضان الاول و رمضان الثانى نذاشتى

 **************

سوال تاریخ 50 سال آینده :
یکجا نشین ها چه مکان هایی را برای سکونت انتخاب میکردند؟
جواب:
آن ها در کنار مودم ها و در نزدیکی پریز های متصل به شارژر سکنی ?میگزیدند

 ************

امروز از دانشگاه آزاد زنگ زدن بیا ثبت نام کن
تعجب کردم
گفتم من که آزمون شرکت نکردم
گفت اون روز تو تلگرام به دوستت گفتی
شاید تو آزمون ارشد شرکت کنی
ما ثبت نامت کردیم
آزمون هم جات دادیم
الان ترم دو هستی
نگران نباش درست خوبه
فقط شهریه بدهکاری

************ 

طرف نوشته بود:
انگار تو قفسم، دلم گرفته از دیدن آدما، خسته شدم از آدما !
منم زیر پستش نوشتم:
شب میام باغ وحش در قفستو باز میکنم برگردی به دامان طبیعت !
با اینکه بلاک شدم اما ارزششو داشت

 *************

دیدین تو این فیلم خارجیا صحبت تلفنیشون که تموم میشه بی خدافظی قطع میکنن؟
خیلی کلاس داره لامصب
ولی من هروقت این کارو کردم، طرف پشت بندش زنگ زده گفته :
گاو خدافظی بلد نیستی

 **************

همسایه مون امشب بچه 12ساله شو برده خرید

یه کت مارک دار واسش خریده
حساب کردم میشه با پول اون کت 200متر زمین ویلایی دو نبش خرید
اونوقت من 12 سالم بود بابام صدام میکرد، میگفت: مـمـد بیا
میرفتم
میگفت سر این سیمو بگیر تو دستت
میگرفتم
میگفت چیزیت نشد؟؟
میگفتم : نه
میگفت :پس نوله
اون یکی فازه
یعنی یه فازمتر نمی خرید، از من استفاده میکرد

 **************

امان از دسته این مانکنای جلویه مغازه هأ امروز دماغ یکیشون و گرفتم بهم گفت مرض داری ؟ نگو صاحب مغازه بود!! :|

یکی هم نداریم برامون یه آب انار بیاره بگه:
عزیزم خسته نباشی انقدر میخندونی :(

***************

قدیما که فتوشاپ نبود آدما چقدر زشت بودن!!
نخند خودتم زشت بودی:|

***************

بالاتر از سرعت نور میدونی چیه ؟
سرعت جمع و جور کردن خونه در مواجهه با مهمان سرزده :))

************** 

وقتی میرم بانک به جای یه شماره ، پنج شیش تا شماره می گیرم

اینطوری اون آدمی که بعد من میاد وقتی هی شماره هارو اعلام میکنن

و می بینه که کسی نیست از خوشحالی تا دم باجه ذوق مرگ میشه !

کار ما شاد کردن دل ملته دیگه

 ************** 

دقت کردین ؟

در پاسخ به جواب “چی شد؟” حدود %99 میگن “هیچی”

و اون %1 باقیمونده هم میگن “چی ، چی شد؟”

 *****************

تلویزون دختررو رو نشون داد که پزشکی قبول شده بود
یهو بابام زد تو سرم گفت ?اد بگ?ر همسن توئه
?هو باباشم نشون دادن که اونم پزشک بود
بابامم کانالو عوض کرد...
کولرم خاموش کرد 
 *************

خانومه فیش گاز رو برده بانک پرداخت کنه، به یارو پشت باجه میگه:

ببخشید آقا، شما گازم میگیرید؟

طرف گفته:
نه خانم من فقط جفتک میندازم،
اون یکی همکارم هم گاز میگیره، 
هم پارس میکنه...!

*************

میدونی دردناک ترین مرگ رو توی تاریخ کی داشت؟
پسر نوح
فکر کن داری غرق میشی یه گورخر باهات بای بای کنه اونم
از توی کشتی بابات
ظهر همه خواب بودن رفتم کولرو خاموش کردم خیلی حال داد همشون مث سگ عرق کرده بودن
اینو از تو گروه پدرا دزدیدم

 **************
قند رو انداختم هوا سریع با دهن گرفتمش میگم بابا حال کردی حرکتو؟
برگشته میگه :
خاک تو سرت بچه های مردم هواپیما بدون سرنشین ساختن
تو مثل سگ میپری هوا با دهن قندو میگیری ؟؟؟
بهزیستی سراغ ندارید!؟





تاریخ : یکشنبه 95/2/12 | 8:4 صبح | نویسنده : بنارانه | نظرات ()
.: Web Themes By Akj :.